piątek, 30 października 2015

Recenzja Fangirl Rainbow Rowell

Hej wszystkim!! Witam się z wami po długiej nieobecności .Wiem miałam wtedy wstawić recenzje , ale nie podejrzewałam ,że tyle czasu mi zajmie pakowanie, potem podczas pobytu we Włoszech .Natomiast miałam w późniejszym czasie dużo zaległości oraz dopadła lekka 'chandra' i brak humoru . Na szczęście już do was wróciłam. Zapraszam do czytania:)

                               RECENZJA FANGIRL RAINBOW ROWELL

Zanim nie przeczytałam tej , jakże zachwycającej powieści słyszałam naprawdę wiele opinii. Jedni  mówili ,że tej powieści brakuje tego czegoś , natomiast inni uważali, że książka jest naprawdę genialna . Ja oczywiście zaliczam się do tych drugich .
Na początku poznajemy Cat , którą można nazwać odludkiem i osobą kochającą swoje towarzystwo. Jednak mimo  to od dzieciństwa jest nierozłączna ze swoją siostrą bliźniaczką Wren. Siostry są przeciwieństwami Wren jest szalona , otwarta na ludzi , dziewczęca i kocha imprezy, natomiast Cat niczym się nie wyróżnia , jest szarą myszką , kocha czytać książki o Simonie Snow , nawet sama pisze o nim fanfiction, które jest bardzo popularne. Wszystko się komplikuje , jak mają pójść do college'u . Wren uważa, że nie muszą być tak nierozłączne ze swoją siostrą i oddala się od niej . Cat spędza dużo czasu nad pisaniem swojego fanfiction starając się zdążyć napisać swoje zakończenie książki przed samą autorką . Czy uda jej się ? W między czasie zaprzyjaźnia się z nową współlokatorką  Ren  i poznaje moim zdaniem naprawdę świetnego i przemiłego chłopaka Leviego , którego z czasem zaczyna dążyć oraz silniejszym uczuciem . Na tym zakończę , ponieważ nie chce wam za dużo zdradzać treści .Książka jest moim zdaniem lekka , przyjemna . Uwierzcie mi naprawdę szybko się ją. Zaskoczyło mnie to , oczywiście pozytywnie ,że w książce są fragmenty fanfiction zamieszczanego przez Cat czy też samą autorkę serii o Simonie i Bazie . Gorąco polecam tą lekturę , która może wam poprawić wam nastrój w te mroźne jesienne dni .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz