sobota, 26 września 2015

Witam :)

                               NOTKA INFORMACYJNA



Cześć kimkolwiek jesteś i wpadłeś na ten blog . Wiem , że notka informacyjna brzmi lekko poważnie i nudno, ale obiecuje , że nie będę cię zanudzać  po prostu skoro już tu jesteś może byś został na trochę dłużej . Zacznijmy od podstawowych spraw  blog będzie o książkach, czyli w skrócie mówiąc recenzje , może jakieś tagi kto wie, książki , które nam się spodobały . Pewnie teraz się zastanawiasz , czemu napisałam nam myślisz pewnie , że jestem jakaś dziwna albo się przejęzyczyłam . Ja się wcale nie pomyliłam ten blog będę prowadzić z moją przyjaciółką .Jako, żę obie mamy takie samo imię ( czytaj Wiktoria ) to ja będę się podpisywać Wika , a ona WisBoo .od razu mówię , że nasz gust książkowy jest trochę inny , także czasami mogą się pojawić dwie różne recenzje ) jednej książki ,czy choćby ten sam tag. Dosyć spraw typowo informacyjnych ( mam nadzieje , że dotrwałeś/ałaś do tego momentu ).Teraz pozostało mi już tylko się przedstawić , więc zacznijmy od nowa. Hej jestem Wiktoria mam 14 lat i moją pasją  jest czytanie książek , jak już pewnie się domyśliliście . Czytam już gdzieś od trochę ponad dwóch lat. W książkach kocham to , że rozwijają naszą wyobraźnie , dlatego ,że my tworzymy w jakimś sensie, jak ten fikcyjny świat będzie wyglądać to od nas to tak naprawdę zależy od nas. Sprawiają , że przywiązujemy się do bohaterów i przeżywamy ich problemy, czy  też wesołe chwile równie emocjonalnie jak oni . Przenoszą  nas do fikcyjnych światów , które są często magiczne . Bywa też ,że książki mnie uspokajają , kiedy jestem zdenerwowana. Oto kilka powodów, dla których je kocham .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz